sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Ärsytys!

Nyt ärsyttää kyllä niin *lisää tähän kaikki tuntemasi kirosanat genetiivissä* paljon. Olen parikin päivää yrittänyt turhaan saada blogipostausta tehdyksi, mutta tekniikka on mua vastaan. Tämä tulee nyt siis puolipelastajastani iPhonesta, kun saatavillani olleet tietokoneet eivät syystä ja toisesta ole päästäneet mua kirjoittamaan tai lisäämään kuvia.

Tarkoitus olisi jakaa tänne iloa uudesta Gossip-neuletakista ja muista ihanista uusista hankinnoista, mutta jollei tilanne parane, niin seuraava postaus tulee perjantaina Tukholmasta. Sinne on tarkoitus lähteä esittelemään hoodeja ystävälleni Jennalle. Sieltä päiväksi kotiin lepäämään ennen Tallinnan matkaa!

Vaikka postauksen otsikko kuuluikin notta ärsytys, on pakko sanoa, että mä oon tällä hetkellä tosi tyytyväinen arkeeni. Teen töitä noin kolme vuoroa viikossa ja loppuajan käytän hauskoihin prokekteihin, matkailuun ja itseeni. Keskiviikkona luvassa jännä haaste ulkomaalaisen ryhmän luotsaamisessa. :)

Ensi viikolla postaukset uusista vaatehankinnoista ja kodin syysilmeestä, kunhan löydän tarpeeksi toimivan rakkineen avukseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti