maanantai 15. maaliskuuta 2010

AAA

Alice, Asu ja Arskoja.

Aloitetaan siitä Alicesta. Olin siis tänään ystäväni kanssa katsomassa Alice in Wonderlandia 3D:nä. Oon aivan rakastunut! Se oli mun eka 3D-elämys, ja en odottanut siltä oikein mitään. Tuli siis oikein positiivinen yllätys! Ne lasit vaan vähän tuppasivat valumaan ja toisaalta painamaan nenää. Tykkäsin tarinasta kovin ja hahmot olivat hienoja! Lentokohtauksissa tuntui mahanpohjassa asti ja taisteluissa tuntui, että esineitä lentää oikeesti päälle. :D Aivan mahtavaa! Leffassa oli kuitenkin vanhasta ihanasta klassikosta tutut hahmot ja muistui vanhakin tarina mieleen.



Lähdin katsomaan leffaa tällaisessa asussa:



Sitten tulee kuvasadetta lemppari-aurinkolaseista!

Monen monta vuotta vanhat, Hennesiltä muistaakseni:



Blues Brothers:



Ruskea 70s:



Bling bling:



Musta 70s:



Modernimpi BB, istuu tumman tukan kanssa hyvin mun mielestä:



Eläinkuosia:



Ruisrock09-lasit vol. 1, kaveripoika osti mulle =)



Ruisrock09-lasit vol. 2, Soneran mallistoa :D



Mun aurinkolasit on yleensä aina jollain tapaa hauskoja. Kuten huomasitte, niin värit ovat yleisimmin punainen, musta ja ruskea, aivan kuin vaatetuksessakin. Jotkut lilat pokat olisi vielä kiva löytää ensi kesän kinkereihin. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti