perjantai 26. maaliskuuta 2010

Hajuvesirakkautta ja vaatekriisiä

 Sain tänään postissa aivan ihanan hajuveden 2nd handina! Se on JLon Glow after dark ja sopii mulle kuin nenä päähän!

 Mun omaan nenään se tuoksuu naiselliselta ja pehmeältä mutta voimakkaalta ja itsevarmalta. JLo itse (?) on kuvaillut sitä näin:

"Glow After Dark was really inspired by the feeling you get when you're out of the nightclub with your friends, celebrating and enjoying the nightlife. It's all about fun times with your girlfriends, going out, feeling good, looking good and havin fun!"

Oon aina tykännyt JLon makeahkon tulisista tuoksuista, mutta tämä on kyllä ihan mua. Plussaa myöskin metallireunaisesta pullosta, jossa pysyy varmasti lasipulloa pitempään hyvänä. Mulla on tossa ihan tarpeeksi pilautuneita lasipulloja hyllyssä... Kuten oon joskus aiemminkin todennut,  niin mun lempparihajuvesilla on ollut simmonen taipumus aina, että ne lakkautetaan. :P (Diesel Zero Plus Feminine, Escada Island Kiss, Nina Riccin keltainen...)Toivottavasti tämän kanssa ei käy samoin!

Huomenna olisi sitten tarkoitus lähteä risteilemään hyvin sujuneen koulukevään päättymisen kunniaksi. Kevät oli rankka, mutta arvosanoihin nojaten kiitettävä. Harjoitteluun sitten maanantaina Viking Linen matkamyyntiin.

Mulla on kriisinpoikasta huomisen vaatevalinnan suhteen. Vaatekaapissa on runsauden pulaan, mutta silti taas kyllästyttää. Liian usein huomaan päätyväni niihin samoihin, vaikka paljon tuoreempaakin valinnanvaraa olisi. Musta ja punainen vaan on mun värejä, siitä ei pääse mihinkään. Useimmiten vielä polkadotiin yhdistettynä. Tullaan laivan jälkeen jatkoille meille etkoilemaan baaria varten ja silloin on sitten mahdollista vielä vaihtaa vaatteita, jos niikseen tulee. Laivalla olisi tarkoitus mennä yhdellä vaatekerralla, ettei tule turhaa kannettavaa. Odotan intohimoisesti otsiksen kasvamista, jotta saan sen Mirkka Metsola-tyyliin rullalle. Fiftarivaikutteet rocks! Todennäköisesti mun päällä nähdään huomennakin alaspäin huomattavasti levenevä polvimittainen mekko paksulla tissivyöllä, korot jaloissa ja punat huulissa. Se vaan on se, jossa mä viihdyn kaikkein parhaiten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti